موحد با اشاره به فوت یک بیمار کرونایی در جهرم از افزایش تعداد تلفات ناشی از این بیماری به عدد ۶ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 08 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدجواد موحد» با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به «کووید ۱۹» در شهرستان های جهرم و خفر تا امروز دوشنبه ۱۹خرداد، گفت: تعداد کل موارد شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر بوده است.

 

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه یکی از بیماران از اهالی شهرستان خفر و یکی بیمار نیز جهرمی بوده است، افزود: تعداد کل مبتلایان در شهرستان خفر تا امروز به ۵۲نفر افزایش پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به سن و جنسیت این ۲ بیمار جدید، بیان کرد: این بیماران ۲ آقای ۳۵ ساله و ۴۰ ساله بوده که از طريق بيمار يابی شناسايی شده اند و يكي از آنها از اتباع خارجی (افاغنه) بوده است.

 

موحد از فوت یک بیمار جدید مبتلا به «کرونا» در جهرم خبر داد و اظهار کرد: بيمار فوت شده بر اثر «كرونا» ويروس خانمي ۸۴ ساله بوده كه داری بيماری زمينه ای (سرطان) بوده است.

 

وی به تعداد کل مبتلایان در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد و گفت: این آمار تا امروز به ۵۲۷ نفر افزایش یافته است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بهبودی سه بیمار جدید مبتلا به «کرونا»، گفت: تعداد کل بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده نیز به ۴۲۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به بالا گرفتن شيوع كرونا ويروس و از سر گيري موج دوم اين بيماري خطرناک، بسياري از شهر ها و استان های ايران مانند هرمزگان در وضعيت قرمز به سر مي برند، تاکید کرد: از همشهريان خواهشمنديم از سفر هاي غير ضروري موكدا بپرهيزند.

 

موحد با اشاره به اینکه شهرستان جهرم همچنان در وضعیت زرد «کرونا» قرار دارد، گفت: در این راستا باید از کودکان، سالمندان و افراد با بیماری زمینه ای بیشتر مراقبت کنیم.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار